Loading the content... Loading depends on your connection speed!

TRANSPORT GRATUIT pentru cumparaturi de minim 150 lei.
Diferenta de tarif perceputa pentru zonele fara acoperire Fan Courier se achita de catre client.

Intrebari frecvente

1. Aveti nevoie de ajutor?

2. Cum ma inregistrez  pe site?

3. Ati uitat parola?

4. Cum imi creez cont?

5. Cum imi modific profilul?

6. Pot comanda prin telefon sau prin e-mail?

7. Cum pot comanda on-line?

8. Ce mijloace de plata pot folosi pentru achitarea cumparaturilor?

9. Tranzactiile bancare sunt securizate pe site-ul naturalparis.ro?

10. Cat dureaza livrarea si cat costa transportul?

11. Pot sa modific sau sa anulez comanda?

12. Pot sa returnez sau sa schimb produsele cumparate?

13. Cum pot afilia un(o) prieten(a)?

14. Cum caut un produs?

15. Cum ma abonez la newsletter?

16. Cum functioneaza programul de fidelitate?

1. AVETI NEVOIE DE AJUTOR?

Pentru toate informatiile, intrebari sau sfaturi, puteti sa contactati serviciul clienti :

Prin posta : Str. Marcel Andreescu, nr.61, Sector 1

Prin email : Faceti click aici pentru a deschide formularul de contact

Prin telefon : 021.230.31.45 de luni pana vineri intre orele 09h - 18h

 

2. CUM MA INREGISTREZ PE SITE?

Inregistrarea este necesara pentru a plasa o comanda pe site-ul www.naturalparis.ro. Inregistrarea in site se realizeaza apasand pe butonul <<Autentificare>>

Introduceti o adresa de e-mail valida in sectiunea <<Creează contul tău>>, apasati butonul <<Creaza contul tau>>, completati campurile obligatorii (marcate cu *) din sectiunea <<Informaţiile dvs. Personale>> , apasati butonul  <<Inregistrare>> si contul  dumneavoastra este creat. Veti primi un e-mail cu datele dumneavoastra de autentificare. Daca deja v-ati creat un cont, autentificarea se realizeaza din butonul <<Autentificare>> cu adresa de e-mail folosita la inregistrarea pe www.naturalparis.ro si parola stabilita de dumnevoastra.

 

3. ATI UITAT PAROLA?

Din motive de securitate,  www.naturalparis.ro cere introducerea unei parole pentru a va accesa contul. Daca v-ati uitat parola, faceti click pe <<Aţi uitat parola?>> si introduceti adresa de e-mail folosita la inregistararea in site. Va vom trimite un mail cu o noua parola, generata automat, parola care poate fi apoi modificata dupa cum doriti in spatiul personal din sectiunea <<Contul Meu>>.

4. CUM IMI CREEZ CONT?

Nu este nimic mai simplu decat sa va creati un  cont de client pe site-ul nostru www.naturalparis.ro! Faceti click pe <<Autentificare>> , introduceti o adresa de e-mail valida in sectiunea <<Creează contul tău>>, apoi introduceti informatiile necesare crearii contului dvs. Prin urmare, trebuie sa completati numele, prenumele, adresa de e-mail, adresa postala, un numar de telefon si o parola. Puteti completa daca doriti si celelalte campuri de infromatii.

Prin crearea unui cont veti castiga timp : nu trebuie sa introduceri informatiile decat o singura data. Din contul dvs. aveti posibilitatea sa gestionati informatiile  personale, sa va urmariti comenzile.

 

5. CUM IMI MODIFIC PROFILUL?

Pentru a modifica datele contului dvs. faceti click pe <<Contul Meu>>  dupa ce v-ati autentificat.

Puteti modifica informatiile : numele, prenumele, parola, adresa de mail, adresa de livrare si alte informatii din contul dvs.

 

6. POT COMANDA PRIN TELEFON SAU PRIN MAIL ?

Puteti comanda produse noastre on-line sau in egala masura prin :

• Prin telefon : Contactand Serviciul Clienti la numarul 021.230.31.45 de luni pana vineri intre orele 09h si 18h

• Prin mail : plasati o comanda la adresa : office@naturalparis.ro; office@natural-paris.com

Taxele si conditiile de livrare sunt aceleasi ca si pentru cumparaturile facute pe site-ul www.naturalparis.ro

 

7. CUM POT COMANDA ON-LINE?

Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul <<Adauga in cos>> La adaugarea produselor in cos, veti fi directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile. 

Informatii pentru expediere 

Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu va va rapi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiunea Completeaza o noua adresa pentru plata si introduceti informatiile dorite. 

Finalizarea comenzii 

Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campul Comentarii comanda, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator. 

In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.

8. CE MIJLOACE DE PLATA POT FOLOSI PENTRU ACHITAREA CUMPARATURILOR?

Plata cumparaturilor pe site-ul www.naturalparis.ro se opereaza exclusiv in lei (ron) si se poate efectua prin Card bancar, Virament Bancar sau Ramburs la primirea comenzii.

Aceptam urmatoarele carduri bancare : Visa, MasterCard, Maestro

9. TRANZACTIILE BANCARE SUNT SIGURE PE SITE-UL NATURALPARIS.RO ?

Pentru a va permite sa va faceti cumparaturile in conditii de siguranta, plata cu cardul on-line este securizata si lucram cu PAY U.

 

10.CAT DUREAZA LIVRAREA SI CAT COSTA TRANSPORTUL?

Produsele sunt livrate in toata tara prin curier rapid in maxim 48 h de la confirmarea platii in contul nostru si in Bucuresti in maxim 24h.

11. POT SA ANULEZ SAU SA MODIFIC COMANDA?

Daca nu ati primit un email de confirmare al expedierii coletului dvs, puteti anula sau modifica comanda contactand Serviciul Clienti la 021.230.31.45 de luni pana vineri intre orele 10h si 18h.

 

12. POT SA RETURNEZ SAU SA SCHIMB PRODUSELE CUMPARATE?

Daca produsul nu corespunde cerintelor dvs. este suficient sa il returnati in termen de 10 zile in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista) in stare intacta la adresa : Str. Lt. Av. Marcel Andreescu, nr.61, Sector 1, Bucuresti, cod postal : 011646

Ne angajam sa vi-l schimbam sau daca doriti va rambursam banii in cel mult 30 de zile de la data returnarii (prin transfer bancar in contul specificat in scris de catre client)dupa cum urmeaza :

• Coletul a fost returnat fara sa fie deschis : va rambursam valoarea coletului fara taxele de expediere.

• Produsul a fost returnat la cererea dvs. fara un motiv specific: va rambursam valoarea produsului, taxele de expediere fiind suportate de dvs.

• Produsul a fost returnat din vina noastra: va rambursam valoarea produsului, taxele de expediere si retur eventuale.

13. CUM POT  AFILIA UN(O) PRIETEN(A)?

Pentru a afilia un(o) prieten(a)este suficient sa ne trimiteti un mail  pe office@naturalparis.ro cu coordonatele persoanei recomandate. La expedierea primei sale comenzi, orice prieten afiliat venit la recomandarea ta va primi 5 % reducere. Drept multumire, tie iti vom oferi 10% reducere la urmatoarea ta comanda  pentru fiecare  persoana recomandata. Pentru acest serviciu este necesar sa ne contactati telefonic. Daca ne-ai recomandat pe Facebook, bloguri si alte retele sociale este suficient doar sa ne trimiti dovada si vei beneficia de 10% reducere la urmatoarea ta comanda.

14. CUM CAUT UN PRODUS ?

Pentru a cauta un produs pe site, utilizati motorul nostru de cautare din fereastra <<Cautati>> care se gaseste in dreapta sus a fiecarei pagini. Tastati cuvantul cheie pe care-l doriti, de exemplu : gel de dus.

 

16. CUM MA ABONEZ LA NEWSLETTER?

Pentru a primi Newsletter Natural Paris, faceti click pe << Abonare Newsletter>> care se gaseste pe pagina de start. Introducand adresa de mail veti primi in fiecare luna promotiile noastre. Va puteti dezabona  in orice moment vizitand acelasi spatiu.

 

17. CUM FUNCTIONEAZA PROGRAMUL DE LOIALITATE?

Pentru a va multumi pentru fidelitate Natural Paris s-a gandit la un mod simplu de rasplatire a clientilor sai  pentru  loialitate. Pentru a afla mai multe, acceseaza butonul Fidelitate din pagina principala.